Tickets
Tuesday to Sunday
11 AM - 5 PM
Contrast

Boekmancahier #45 : Marketing in de culturele sector

Boekmancahier #45 : Marketing in de culturele sector

Cramer, JS
Hamersveld, I van
Brickwood, C
Sinke, K
Buenen, L
Peters, M

Cramer, JS
Hamersveld, I van
Brickwood, C
Sinke, K
Buenen, L
Peters, M

nl
2000
Tijdschriften
In : Boekmancahier : vier keer per jaar : Vol. 12, No. 45 (September), 2000, 223-327
Located in: TIJDSCHRIFTEN; BOEKMANCAHIER
VUBIS: 2:92708

Description

Boekman is het forum voor kunst, onderzoek en beleid. Het tijdschrift informeert thematisch over trends en structurele verschuivingen in de culturele sector en de cultuurpolitiek. - Thema: Marketing in de culturele sector. Kirsten Sinke concludeert in haar artikel over culturele informatiemarkten dat dit collectieve promotie-instrument uiterst effectief is. Lobke Buenen en Marieke Peters inventariseerden de wensen en behoeften van jongeren als potentiële klanten van theaters. Bas Koopman beschrijft hoe het Amsterdams Uit Bureau zijn collectieve marketing via internet bedrijft. Chris Bilton analyseert de houding van creative industries in Engeland tegenover marketing.