Tentoonstelling van Schilderijen uit de verzameling van wijlen den Heer Henri van Abbe, Stichter van het Stedelijk Van Abbemuseum

Ansingh, LizzyArps, B.Bodifee, P.Bogaerts, J.J.Braken, P. van denBriët, A.Colnot, ArnoutDongen, Kees vanDooyewaard, J.Dooyewaard, WillemFleur, W.Goedhart, J.C.A.Gorter, A.N.Hem, Piet van derHeyenbrock, H.Hynckes, RaoulIsraëls, IsaacJurres, Johannes HendricusKelder, ToonKruijsen, G.Megeren, R. vanMoulhuizen, J.J.Nicolaas, J.Nolté, H.N.Peijnenburg, R.Permeke, ConstantSaverijs, A.Schaap, Egbert Rubertus DerkSchotel, A.P.Schram, WoutSchulma, D.Servaes, AlbertSeverini, GinoSignac, PaulSinger, W.H.Sluijters, JanWaay, N. van derVreedenburgh, CornelisWiegman, MatthieuWillink, CarelYkelenstam, N.Zwijsen, J.

Ansingh, Lizzy
Ykelenstam, N.
Zwijsen, J.
Van 26-12-40 tot 19-01-41